April månad

Inte just nu min favoritmånad så jag e glad att den e slut strax hehhe.
Jag har suttit ute o druckit kaffe på altanen idag, mina tankar snurrade runt. Jag tänker på allt möjligt,
Jag har dte verkligen jättebra men något fattas mig. Mina vänner och min familj, gud vad jag saknar er idag, det kändes idag när jag satt ensam o drack mitt kaffe. Jag har ju verkligen förändrat mitt liv, inte till det värre absolut inte. Men jag saknar er ändå...ni är mig så nära.
Hoppas snart få min dos av er så jag kan jobba vidare ett tag till.
Det är precis som bensinen e slut  i mig och jag måste fylla på för att kunna åka vidare, låter det knasigt?

Jag ska i alla fall strax cykla till bussen för o ta den till city, ska lämna böcker på biblan och gå runt o dra lite.
Ekonomin säger nej till alla inköp jag skulle vilja men jag tror jag överlever dte :)
Sen ska jag hämta min lillskit o se om han vill ta en glass med mig :)

Puss o kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0