Måndag i Älvsbyn

Ja visst kom jag iväg, massa osäkert men det gick. Hade ju sms tjänst med avgång i från arlanda, suits me god att slippa gå upp o kika på datan en gång i kvarten hi hi . Underbart när dte går som jag vill:)
Två redovisningar i skolan avklarad, kycklingpytt inmundigad och en massa massa kaffe, great :)
Bor hos hanna med familj denna gång oxå,massa mysigt.
Massa ny kurslitteratur, ska bli spännande att bita i.
Sakknar hemma..saknar dig...er...oss...ja  du vet :) Men tiden går fort o snart kanske vi kan kramas igen , vad sägs :)

Ska snart kika på halv åtta hos mig, hehe det var barnen här som ville se det , inte jag :) *L*
Först en dusch o sen rita en tatuering åt anna i klassen :)

Puss o kläm

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0