Mentor

Ja hon e bara så bra .
Imorn börjar med mitt projektarbete. Hon står så klart bakom och alla andra involverade oxå.
Känns inte lika skrämmande längre när man vet att man har stöd i det man ska utföra.
Så imorn börjar min observation i mitt projekt. Mitt projekt skall heta  Aktiviering istället för vid behovsmedicin.
Under8-10veckor skall jag följa en person och se om man kan bli av med medicinering och istället ersätta den med aktivering. Ska bli skitkul. Sen ska jag följa en handledare i min lia-period (praktik) där denne handleder personalgrupper, oxå som observatör och titta o lära, spännande. Jag kommer med andra ord ha jättemycket att göra. Skönt för just nu har dte vart en period av tristess , vankat av o an.

Så...ätit våfflor med G och hans lillebror, nice som tusan :)


Inge mer mys, längtar efter sängen, ska börja 07 imorn så hjärnan och jag ska vara pigga o glada hi hi:)

Pössssssssss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0