Naturhistoriska

Dit tog bilen oss idag.
Hela la familia. Massa sol och massa intressant att kika på .
Vi kikade på allt mellan himmel o jord.
Jag Leon o Adrian var på 3d.bio, den handlade om dinusauries. Inte ett knyst under 45 min från ngn utav dem, måste tyckt attd te var skitspännande. Det kändes som man var med i filmen. G var med lilltösen och målade i skaparverkstaden, hon hade målat en jättefin katt i vattenfärg. Alla nöjda o glada.
Sen snabb stann på kvarnen där jag o lilltös köpte korv att grilla. Adde stannade kvar is tan, han skulle på internetcafe.
Vi andra åkte hem och grillade korv över tunnan nere vid vägen,mysigt.
Nu har vi kollat barnprogram och två trötta har lagt sig. G är ute och räfsar och jag väntar på att adde ska komma hem. Det är första gången han e på stan utan mig,  pirrigt va :)
Skön helg med sol skratt och massa gos. Livet är bra ibland.

Puss nu rööka :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0