Sommarlov från bloggen

Kan man säga , tre veckor och tre dagar eller ngt :)
Hm vad har då hänt här i mitt liv på den tiden .....
Jag har vart i falkenberg en vecka och sagt hej, känns knasigt att komma hem, känner mig inte omtyckt som förut,
det kanske är min egna hjärna det känns så, men jag tror folk börjar glömma mig lite .

Aa vad kan jag begära, valde lite k'ärlek och plugg före min hemstad, men det känns samtidigt som det enda rätta för att jag ska kunna utvecklas som en människa med egna tankar och egna känslor.
Önskade att någon verkligen kom och såg var jag bodde, hur jag bor och lever var dag, men ingen kommer och det suger verkligen. Tack o lov ska jag till skolan nästa vecka , det blir lite action. Sen när gulla börjar närma sig slutdatum för bebisankomst tänkte jag åka ner ett par veckor och förhoppningsvis vara där i samma veva.....hade vart toppen. Snart dax för mor o far att få höra min nyhet oxå, händer en del.

Just nu har vi kastat ut ett gammalt badrum och påbörjat ett skönhetslyft av dess like, jag kan inte ta på mig creds att jag gjort överdrivet mycket just i badrummet men jag har som alla kvinnor gör skött markservice med tre barn vilket de flesta fattar att dte innefattar städ mat tvätt och massa annat, alltså inte ens tid för att hångla eller mysa....
suck,,,let it be over soon...hi hi. Idag fick vi tebax toastolen åtminstonde så nu slipper vi pissa bakom boden eller åka in te stan för att göra ett A :) Duschat har vi gjort hemma hos Hamze och Kari , tur det , men inte mycket..hi hi:) Duschade igår får väl nöja mig med det ..... Nu kom Jojjes bror o ska hjälpa till med toa lite, själv sitter jag vid datan , inte heller gjort på skitlänge, köpte en skrivare för 90kr så nu kan jag skriva ut mina arbeten i alla fall, så nu planerar jag redovisningar för fulla muggar. Igår åkte Leon hem och idag åkte Alvis hem, jag o Alva hade mys till pippi idag, båda tvärsomnade, nice :)
Nepp nu dricka en kopp te, förresten jag slutade röka för ett par veckor sedan och s utade med kaffe med, inte dåligt va :)



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0