Jul och stress

Mycket hänt och mycket som kommer hända. Vart mycket upp och ner, en omställning att bli mamma igen . Man tror man är så säker på allt men det är man inte! Man känner och tror saker som inte finns eller aldrig inträffat Jobbigt med känslor som går upp o ner fram o tebax. Känner mig ändå ganska stabil i humöret nu men jag är medveten om hur jag är Man kämpar, alla kämpar för att det ska bli så bea som möjligt Denna vecka har jag inte jobbat alls, känt mig tung. Magen börjar bli tung, imorn är det redan v 26 :) I övrigt har jag mått bra.. Gått en hel del för o inte bli stel. Bebisen ligger antagligen på en nerv på vänster sida för mitt ben sover och värker Jag o j har kört runt o fixat grejer i veckan, 2besök hos barnmorskan och då informerades jag om att en stor bebis bor i min mage, visste jag redan.Adde vägde 4 kilo så :) Annars lite julklappar och gran o sånt:) I lördags åkte jag o j till Sthlm för att fira årsdag. Kollade på stand up komedi. Det var skitkul. Maten var sådär men sällskapet räckte för mig. Igår söndag hade vi kalas för Leon och det var jätte lyckat:) Han var världens lyckligaste grabb:) Idag fick jag o Adde skiss av svärmor till tåget . Så nu sitter vi och lyssnar på music jag o Adde Många pussar , nu sparkar bebis mig hihi :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0