Lucia

Är det idag, jag har vart och tittat på Adrian. Det var jättefint.
Efter det gick jag hem och samtidigt hade jag samtal med mor över mobilen.
Hon pratade på som alltid och likaså jag.
Helgen har jag spenderat på jobbet, kändes igår när man kom hem vid 22.30 att man hade gjort många timmar under helgens förlopp. så många att jag glömde fira tredje advent hemma??
Ok det får vi ta, men att gå ut i tunna tights e väl inge smart när det e så kallt som det är va :)
Anyway allt är mest mysigt just nu, har spenderat tid med min mage och legat och kikat på när hon där inne far runt och har sig, det e coolt att dte kan bukta ut i huden och man kan följa varje rörelse hon tar. Nej jag vet inte om det är en tjej, men det känns så, eller så hoppas jag det, om inte annat har vi Alva så jag blir inte tjejlös i alla fall hi hi :)
Idag har jag pendlat mellan att må sjukt bra och må sjukt dåligt, alltså en sväng i de gravdias värld, gråtiti skrattat och gråtit lite till. Nu är dte i alla fall bara en vecka precis till jag och adde drar te fbg, det e så sjukt skönt.
Ska bli underbart o se alla och kramas och lipa antar jag att jag kommer göra en o annan gång.
Idag har jag imellan mitt gråtande skrattande även tagit tag i plugget , gjort 2 uppgifter klart men dte könns väl inge speciellt med tanke på vad som komma skall he he, bokat flyg i alla fall för då komemr jag att befinna mig i v 30 och man får tydligen flyga fram till v 38 när det handlar om inrikes :) Jippie slippa 16 timmar ensam på tåg till Luleå:)
Nu är jag mest orolig huruvida jag kommer orka allt med tanke på att jag gått 6 mån o lite till, jobb hemma plugg, är ju superkänslig och bryter ihop om jag inte pallar städa :) Jag har även lite ont och har en del knasiga saker nu he he
men som sagt det e bara o kämpa tills man känner stopp, inte sant :)
Nu ska jag städa upp, dricka te , vila och sen kommer dte en stor familj hem idag :)

Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0