Ja jag vet E dålig på att uppdatera...vet inte ens om ngn läser här..men men

Vädret vart fint så massa sol har jag fått:)
Adde var en vecka i fbg med kalle för han reste till afghanistan idag, ett sorgligt farväl blev det.
Nu har adde vart super go, vart o handlat osv haft en dag för oss själva vilket behövdes till att prata känslor och sånt.
Nu spelar han data och jag funderar. Jag sitter ute och kikar på jojje när han klipper gräset, det växer ju , varför gör det det?
ev ska vi till falkenberg till helgen, jag hoppas , de hade vart skönt att få kika hem en stund och bara vara , jag hade behövt det.
Igår hade jag en bad day och det drabbar ofta dem jag tycker om mest, varför är vi kvinnor så knepiga..jag ska nog byta kön *L*.
Hoppas på en lugn kväll, nu ska adde alltid vara hos mig vilket känns skönt, fast man blivit bortskämd att vara barnledig och kunna göra lite som man velat. Men han e ju min stjärna här i livet så det ska bli kul att alltid ha han nära.
han och km sa hej då innan och dte var tufft o se, även om man ska ha inställningen att inget ska hända så vet man ju inte vad ett krig gör mot en människa rent psykiskt. Det är nog tuffast för barnen som blir kvar här med tanken om att de inte vet vad som väntar deras pappor långt långt borta i ett krig där man bara på nyheter får se de värsta bilderna och klippen, så hur ska barnen veta att det kanske är lugnt?
Ja hoppas min grabb fixar detta och jag hoppas han inte måste gråta sig till sömns .......








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0