Godmorgon

Efter ultraljudet igår blev jag helt slut, molande huvudvärk och en allmän trötthet som spred sig.
Gjorde inte direkt något vettigt förutom och ringa mamma och kolla om pappa hade visat henne ultraljudsbilden på mail, det hade han lyckats med . Adde hade en kompis med hem, och de lekte ute så då låg vi kvar och degade och kollade på en gammal film offside-med jonas karlsson, litehumor så där på¨eftermiddagen.
Sen drog vi till willys, vi är typ vip gäster där, handlade lite och tog lite luft.
Sen vet jag inte men efter maten tror jag att jag somnade och sen sov jag fram till typ 7.30 imorse....
många intryck igår :)
Idag blir det nog inte heller så många pix gjorda eftersom huvudet släpar efter idag och jag känner att jag inte riktigt kommer igång...men vad gör det ..ute blåser det kall vind och inne är det varmt och skönt :)
Tjing tjing

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0