V 19

Oj vad tiden går, jag har svårt att sova på magen just nu. Känns att man e lite svullen.
det är en skön känsla, snart 5 månader gången och mår så bra, förutom känslovallerna jag har.
Nästa måndag ska vi till akademiska och göra ultraljud, ska bli kul, hoppas jag kan få J till att ta reda på könet. Ett tag var jag 100% på en tjej Ella blir namnet då:9 Nu tvivlar jag lite, jag drömmer om en pojke hela tiden, då blir det den 4:e i familjen haha alltså tredje utan pappan:) Jag och Alva behöver backup känner jag hahah:)
De sm¨å kom igår, det var skönt..nu e man komplett, alla fem på sin plats.
Något bygglov har inte heller kommit och jag börjar bli en aning stressad.....vill ha lite mer space en en 2:a när fjärde barnet anländer:)

Nu hem till gården, grabbarna spelar COD i vardagsrummet :)

Puss alla, saknar er så det gör ont

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0