Shit maj-britt

Vilken dag. Var på möte, vilken människa, kändes inte som det var första gången jag pratade med henne, ja underbar och jag fick all info jag ville ha, tusen tack :)
Åkte in te centrum , köpte mig en kebabrulle och pinna ner till jobbet o satte mig.
Vid 15 åkte jag hem med Jojje:)
Nu e vi hemmA och det mest märkligaste jag vart med om hände,
Adde har en vän här, en kille jag aldrig träffat innan.
Killen kom till köket där jag sitter och frågade mig om han fick stanna kvar på middag, överrumplad som jag blev svarade jag givetvis ja självklart. Då tackade han och gav mig en kram :) Det var märkligt, aja det e väl skönt om de blir känsliga istället för otrevliga och okontrollerbara vilket säkert kan bli ett annat skede i livet :)


Nu spagetti o köttfärssås, adde hoppar jämnfota YES hans favvo mat för resten av veckan var dte bara bajs som serverades he he:) sen läsa lite plugg böcker , om inte mina ögon trillar ihop då hi hi:)
Imorn akkis , mycket spännande ........kommer sova på nålar.

Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0