söndag we like

Idag fick vi sovmorgon till 09.40...det var behövligt, inte för att vi la oss sent för vi e ju numera panchisar haha 22.00 e det tack o godnatt, kanske blir så med tre barn i huset. Toan e strax kla, lister runt dörren bara, jippie, jojje har verkligen vart skitduktig.
Igår hade vi kalas för alva, hon blev 4, gud vad jag minns när adde fyllde 4, dom e inte alls stora. På kvällen blev det film kinamat och znark i soffan.

Just precis för en stund sen eller ja 16.30 kom jag på att adde skulle gå på kalas, lasergame mellan 16.18 ...typiskt mig, och vi bor ju en bit ifrån stan så det tar ju liute tid det med, han var dä'r prick 17 tack o lov och jojje  e kvar och fikar i stan hos hamze, onödigt o köra hem imellan...

Både leon och alva tjatar något otroligt på mej, tror de vet att de ska till sin mamma imorn, kanske lite seperationsångest, trist när d eåker, huset blir ganska tomt. Måste säga att det funkar skitbra just nu i familjen, alla har sin plats och alla e ganska lugna och vi har himla kul. Adde saknar km ganska mycket vilket kan göra det hela lite komplicerat, jag fattar väl det , vi levde ihop nästan 8 år...så e  det...:)

Idag har jag tittat på jojje ganska mycket, alltså skådat han, det är en fin person, ett underbart hjärta och han tar hand om mig, gillar det, gillar att han e så nyfiken ibland att jag skulle vilja strypa han, men jag gillar det hi hi......


ush vad jobbigt, nu måste jag sätta in fryspizzornai ugnen...............paniccccccccccccccccccccccccccc

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0