Tiden går fort

Idag gick jag in i vecka 14, det sägs ju olika varje gång man är hos barnmorska så, ja ngn stans där omkring. Var där igår på inskrivning och dte var spännande, tänk att man glömmer på 11 år hur och vad man gjorde.
Men men alla prover var bra och jag mår fortfarande ganska bra, förutom den isittande huvudvärk jag haft ett tag, Igår vart jag helt nerslagen hela eftermiddagen och en större del av kvällen, samma idag. Hoppas dte blir något bättre när mina glasögon e klara...hoppas ...
Iförrgår kom km hem så adde e i sitt lyckorus just nu, han ringde tom och sa att han va magsjuk för att kunna åka hem fråns kolan och hem till km, jag kan inte bli arg fast jag kanske borde....
Jag ska lägga mig, ont i huvet igen ...blääää

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0