Tisdag

En aning hängig idag med men men, bästaste jojje kom hem vid 11 och hämtade mig så jag slapp ösregnet...sen synkoll, visade sig att jag ser kasst med hö öga, ingen aning om det, men kunde kanske misstänka det iom min huvudvärk. Men ska göra en ny synkoll fredag, detta var bara till körkortet.
Sen käkade jag och Camilla på jallakebab, haha asgod kebab. Sen gick vi hem till henne och drack te och snackade förlossningar bebisar och allt annat. Vid 16 åkte jag med jojje och då hämtade vi ungarna, adde var hemma, kolalde msn på min tele o där va han, smidigt med all teknik va :)
Nu lagt 2 trötta och jag o adde ska kika på halv 8 hos mig , vårt favvoprogram, dessutom ska syrrans kille hans vafra med nästa vecka, kuuuuuuul.
Snart kommer jojje hem då blir det massa gott nytt te jag köpte innan :)Mysssssssssssssssssss

pöss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0