Dagarna med Theodor

Theo föddes i onsdags:) redan på kvällen när theo var 12 timmar åkte vi hem. Det upptäcktes ett litet blåsljud innan vi åkte. Ingen fara tydligen ganska vanligt hos nyfödda För säkerhets skull fick vi tid imorn fm för att kolla så det gått tillbaka När vi kom hem väntade Georgos bror med tjej och Adrian. Det kä des konstigt att komma hem med en Xtra person Allt e ju ganska overkligt än så länge Adrian reagerade ungefär som jag tänkt, han bara tittade och var mest sur för att han var så förkyld att han inte fick röra theo. Den första natten hemma var bra, han sov mestadels. En trött baby. på torsdag förmiddag åkte vi tebax till akkis för o kolla blåsljudet som nu var stängt tack o lov Så hem och mysa igen. Natten var mindre lugn denna gång. Inte så konstigt, dags o lära känna sin mor o far nu Fredag morgon kom bb hit för att ta lite prover och även kolla gulsoten Ingen skillnad direkt så stränga order om att mata så mycket som möjligt och även sitta i ljus Natten var lugn igen, man blir tydligen jätte slö av gulsot Lördag förmiddag kom bb igen för o ta nya prover, ingen skillnad. De tyckte att vi skulle åka in imorgon söndag för ett nytt prov. Sagt och gjort. Tyvärr hade det ökat denna gång så nu blev jag och theo inlagda på bb. Jag och theo kom idag runt 13tiden . Jag har ammat han och nu lagt han i solarium lampa här igente mig. Gud vad tråkigt att bara sitta här! Jätte bra att theo blir bra så klart, men vadå ingen teve inte ens en tidning, aja hoppas ett dygn går fort och att vi slipper mer än så. Han e duktig min grabb, han ligger dör i den lilla plastpåsen under lysröret och har tom några slags Solbrillor på sig Han ser ut som en gul liten fågel:) Nu ska jag återgå till att göra i get en stund till.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0