Tiden går

ja nu går dte fort..idag är theo redan 1 månad stor.
Igår var vi och vägde och mätte och nu vägde han 4850 och var 59 cm lång, stor kille.
Skönt att han följer sin kurva tycker jag med tanke på gulsoten innan :)
Han är fin min lilla stjärna, snäll och himla envis.
I helgen som var had evi besök, mamma pappa och syster malin ifrån falkenberg, de tog husbilen. Passade jätte bra eftersom vi inte har så stort hus.
Vi var ute hela dagarna och gjorde grejer vilket var så skönt. Domkyrkan och slottet och långa promenader isolen.
Sista kvällen var i söndags så då grillade vi, kvällen innan hade mamma beställt grekisk mat av mig så då blev det grekisk moussaka och spenatpita och så klart tzatsiki:9 Lyckat.
Det var mysigt och änteligen få lite familj hit som kunde gosa med det nya tillskottet.
Nästa måndag åker jag till Älvsbyn en sista gång för att tenta och ta examen, det är pirrigt. Det som är mindre kul är att bästaste hanna då har opererat sig och inte kan vara med...hoppas hon orkar vara med på fredagen...
Jag ska bo hemma hos anna för hon byter bostad med sina föräldrar eftersom hon är ensamstående så då får jag även lite hjälp me d theo.
Veckan efter funderar jag på att åka hem till falkenberg en vecka och träffa mina systrar och bröder och mina bästa vänner. Man vill ju visa theo innan han blir för stor :)
Nu in till stan med jenny och fönstershoppa...ha ne bra dag :)

Pöss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0