Barnvagns problem

Dyrt är inte alltid bäst!! Önskar jag visste det innan vi la 7000:- på theos! Tidigare i sommar när vi var i skåneland upptäckte g att det var en skruv lös i vår vagn. Han och karri försökte febrilt med skruvmejslar och bultar o annat. En skruv i vagnens främre stötdämparen hade lossnat, fråga mig inte hur. Det är ju inte så att man kör rally med en liten bebis! Det fixades och vi sa att efter semester skulle vi minsann in o klaga. Även sufletten till vagnen har tappat fästet och åker ner när man kör så lilleman får solen i ögonen Det kan ju tyckas vara ett mindre problem med tanke på att skruven( en utav dem) som håller uppe hela vagnen är paj! Pga lathet och annat trams blev det aldrig av att vi åkte in med vagnen.. Vi föreställde oss att vi hade lagat den själva. I söndags var vi i öregeund och då såg vi att bulten släppt o skruven återigen var lös, känns tryggt när man är i en liten fiske hamn med gamla kullerstensgator och backar och en massa vatten. Igår styrde vi bilen mot leklust i Uppsala. Väl framme då hade affären bommat igen och hänvisade till affären mitt i stan Taggad som tusan åkte vi dit och mes Marie gick in. De hade självklart ingen reparatör i affären och det var omöjligt o då tag på någon! Så jävla surt och snopet att åka hem med ord som" vi hör av oss det första vi för i morgon bitti" yeah right , min telefon är tyst. Om de ringer kan jag ju i alla fall inte åka dit dör jag har inget körkort och det kan bli väl mastigt o bära theo till bussen för att då vagnen lagad!!! Forts. Följer........ Dagens mistel går till leklust i Uppsala och så klart crecent:s barnvagnsbyggare!!!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0