Lördag kväll

Mys i soffan:) film på teven.. Hemmagjord pizza, kan Det bli bättre? Jo Adrian Leon Alva kunde vart här då hade vi vart full styrka. Iofs är det oxå skönt för då kan vi bara fokusera på theo-mannen ( Elias namn för bebis) . Idag är en bra dag, vart sjuk 2 dagar och vart lite ur gängorna men med en snäll bebis och en underbar man jag har så har jag bara kunnat slappna av och faktiskt vara sjuk och inte stål-mamma för ett tag. Igår hade mitt hjärta vart o hyrt två filmer , handlat nyponsoppa läsk godis och annat man behöver när man e hängig så hur bra hade inte jag det, han tog hand om mig och han gick upp och tog theo så jag kunde vila ut. Otrolig man som verkligen gör mig hel. Nu för tiden söker vi lägenhet, vi måste sälja huset, det är tyvärr för litet för 6 st. Hittade en lägenhet imorse och det är inflyttning nästa helg, hade vart nice eftersom jag gillar när saker och ring får fort:) Nu ser jag att lilla bebis somnat på pappas bröst, underbart och det är helt otroligt vad tiden går och att få möjlighet att se en till liten växa upp är värt mer än allt, Änteligen fick jag den lilla bebis med den man jag väntat på hela mitt liv. Mycket kärlek nu .... Sagapo agapi mo είστε η ζωή μου

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0