Torsdag eftermiddag

Haft en supertrevlig dag. Skulle egenteligen åka in till city och träffa jenny från mammagruppen. Mitt knä ville inte gå till bussen idag:( så jag bjöd hit henne och Jasmine.
det blev snick-snack och lite varma frallor och kaffe o jordgubbar.
Tyvärr har jag inte fått ordning på theos kräkande ännu så dte var väl det han gjorde i mängder, tror jag bytte tröja 3 ggr, jobbigt. Så nu går maskin 2 i tvättstugan:)
Känner mig som en hemmafru verkligen ha ha.
Älsklingen kom hem nyss ch sitter där inne och adde åkte till en kompis för att sova över.

Så här sitter jag och vet inte vad mans ka hitta på,
allra helst hade jag velat ta en långpromenad runt fyrisån men jag tror inte mitt knä vill.
Nope det blir att lyssna på Ky-mani Marley och Collie Buddz på altanen istället och titta på en sovande bebis :)

Kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0