Torsdag med lite sol

Igår var det riktigt höstväder och då får man ta konsekvenserna. Konsekvenserna av en mulen grå dag är att först åka till Fullerö handel och handla lite kul saker hem. Sen var vi tvungna att hyra tre filmer och köpa en jävla massa godis, låter tufft va;) Vi hade en mysig dag ändå:) Känns dock helt overkligt att Linnea o Elias är här, det är som om det alltid skulle vara så:)Trivs lätt kan jag säga:) Igår fick Linnea vara barnvakt åt theo en stund medans älsklingen följde med mig till farbror doktor. Det jag sökte var hade med min dagliga huvudvärk att göra, 4/7 dagar i veckan har jag det. Älsklingen har skällt en massa nu i 1 års tid och jag har inte pallat ta tag i det. Att ha huvudvärk ofta är trist men tydligen ett bra tecken sa läkaren om man är rädd att det skulle kunna röra sig om tumörer eller skot som trycker i hjärnan. Det får betydligt fortare sa han att insjukna i tumörer och ofta har man mer bortfall än vad jag har. Jag har vid 2 tillfällen haft kraftig yrsel som varat flera timmar, klart man blir rädd! Men den här huvudvärken har jag haft under flera års tid och jag har ju inga andra symtom så det var positivt. Han undra om jag oroade mig lätt.... He he Mmm kan man ju säga, är det inte normalt med 4 barn i vår familj?! Stress huvudvärk o spänningar= ju mer orolig o stressad jag är resulterar i huvudvärk :) så det gäller för mig o hitta ett sätt att finna lugnet i mig, balans mellan mitt mående och allt som ska göras:) sen har jag lovat o ta en promenad per dag, det släpper spänningen mer bär man rör kroppen och får arbeta mer fysiskt än psykiskt. Man har ju så många huvudbry nu.... Anyway är jag en väldigt lyckligt lottad person med fina vänner och en underbar familj:) Och nu ska jag njuta av linneas sällskap så fort hon hittar ut ur sin bod:) Puss o kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0