Fredag

Fredag och min sista studiedag för denna gång! Sen har jag till första veckan i maj att klura ur projekt-rapport, ex-arbete,praktik i handledning av vårdpersonal, gruppuppgift, låter kanske inte så mycket men det är det! Kommer bli en intressant sista spurt fram till mål-linjen:) mitt i allt detta måste jag hinna föda barn hihi:) I morse innan jag for fick jag Bamse kram av Hannas ena barn Alma:) Varför måste du fara ? Hihi sött:) tack för att ni ville ha mig som gäst återigen:) Nu är jag i bil på väg till skolan, utanför surrar vita grantoppar förbi Vintern här är väldigt vacker och jag hoppas jag kommer hit på semester och får chansen att åka scooter i mitt liv:) Nu e jag nervös:) nu är det sälja konceptet som gäller och jag har rampfeber, hade behövt en kram och en klapp på axeln nu:) Skriver när dagen är slut, har mycket fritid idag på kallax flygplats:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0