Friday at last

Inget och längta till kanske men det e v'l alltid ledighet på en fredag eller?
Jag har ju haft fredag hela veckan, ja ett möte på barnmorska och fika istan igår, ...ush vilken späckad vecka jag har haft:)
Ja men återigen fredag, adde kom tidigt, bakade kladdkaka, jag storstädade.
J kom med resten av gänget runt 15, då var dte fika.
Sen klippning av alva och leon :)
Nu är det faktiskt ganska lugnt, adde och j spelar på iphones och leon ps3 och alva kikar på 102 dalmatiner och jag då sitter ju här vid datan. Den har inte stängt av sig på 2 timmar, helt otroligt.

Om en stund blir det kvällis och sen fredagsmys, innebär popcorn och det som finns på teve:)


På måndag blir det Älvsbyn, längtar och längtar inte. Ja det har väl mest med sömnen och göra och borta kan man inte sova hur man vill, men hemma kan man ligga kvar hela dagen om man nu känner för det ...*L*

Ha ne bra helg om jag inte hinner skriva innan alla mina åtaganden nu i veckan...by the way ,,,bara tio veckor kvar tills en ny skulis invaderar planeten :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0