Luleå tajm

Ja Änteligen på flygplatsen:) Min näst sista gång till Luleå innan jag e klar. Blod svett o tårar :) ha ha nedå, men min resa började med en flygrädd Marie, nervös mage svettningar stressad trött Helt enkelt ett nervvrak som alltid blev visiterad :) konstigt va Såg nog skyldig ut hihi:) idag utvilad inte alls flygrädd går med fast fot igenom allt:) Ja jag e bäst helt enkelt, tänk att set faktiskt går att övervinna en sådan rädsla:) Nu sitter jag här och kan se vilka som inte känner sig bekväma med den dagliga flygningen Jag tycker faktiskt synd om dem, man undrar ju fortfarande hur luften kan hålla alla os och ett plan uppe i luften. Ja undra kan man men inte mer, kan ju foogla men risken e stor att jAg inte e lika säker så då låter vi bli:) En skolvecka och det känns toppen i träffa alla igen, blir lite ensamt här nere:) Kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0