Måndag igen

Tycker veckorna bara rullar på.
Så idag sitter jag här, iköket , med alla böcker jag äger och alla uppgifter och kikar.
Jag har bokat handledning av personalgrupp och startar den nästa vecka, jättespännande. Så 4-5 ggr ska jag träffa en grupp och samtala lite kring en person som lever med demenssjukdom. Kul!!
Idag sitter jag även och filar på min projektrapport som jag inte fått ngn feedback än på, lite jobbigt, vill ju bli klar med den. Försöker mig på den jobbiga bok vi ska läsa

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9188248283

Den är hemsk !! Aja det kommer säkert gå bra det med.
Idag är det sol ute så det är svårt att hålla blicken på bordet där jag borde, det e underbart väder och hade jag inte haft så ont i benet hade jag gått ut på en promenad.
Nepp nu hoppas jag hanisen ringer strax och sen läsa den udnerbara boken:)

Puss o kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0