Skola i älvsbyn

Det älskar min ofödda:) jävlar i helvete vilket fotbollsproffs Eller så var det handbollen igår kväll som gjorde intryck Inte vet jag, men vad jag vet är att det är full rulle Jag känner och ser hur hon rör sig där inne...o mamma som sa att jag hade för mycket underhudsfett för att kunna se:) Inte det inte.. En lång dag med ytterligare nervösa infall svallningar svett och även ett i annat blodtrycksfall. Jag har skit svårt med att föreläsa , men jag kämpar. Tydligen tappar jag färgen oxå, skratta och log gjorde vi mestadels av dagen Så så illa var det inte, det är hur man föreställer det inne i huvet, alltså det man vill presentera. Man har ju ett budskap, får jag inte fram det blir jag vääääääldans nervös Träääääna!!!!! När jag kommer till Piteå nu ska jag träna påmin presentation till socialnämnden , jag måste sälja Mitt koncept , alltså mitt bete med hull & hår! Jag vet ju vAd jag vill, vad jag står för, ändå tvekar jag. (våra lärare ska agera socialnämnd) vi måste sälja in oss i kommunen, varför ska de anställa mig???? Allt är glasklart i min nu överhettande hjärna:) I need à break !!! Eller näää , nu köööör vi fanimej!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0