Tjenis

En ny dag , nya utmaningar. Igår kom jag o j fram att jag besitter det unika kunnandet kontroll behov, Jo jag vet ju det ... Vill gärna ha kontroll på allt som händer här i världen Jag har väl insett att de blivit värre nu när jag ska bli mamma igen, och för att men examen oxå är runt hörnet, jag har inte Mått dåligt över det alls men märker att jag arbetar ut mig själv på ett mycket snabbt och intensivt sätt som gör att jag sedan gör saker i blindo. Georgos är en väldigt uppmärksam man och talar om när jag ska bromsa. Hela denna dagen var dag 1 på inbromsningen , men måste erkänna att jag failade. Jag gick upp sent, kokade gröt, matade tre barn , klippte en, storstäders, tvättade tre maskiner, vek in i skåp, gjorde mackor och varm choklad, var ute på långpromenad kom hem, hängde upp sista , satte tre barn i arbete och änteligen hittade jag bromsen, ja för ni ligger jag i sängen i kikar teve med Adde:) har förberett kvällsmat och tömt diskmaskin.... Ja fattar ni, mitt tempo är ganska speedat just nu...'men ja Mår ju bra, jag har ju kontroll på läget, inte sant?? Jag har i alla fall vart ute i solen och det gör mig glad:) Många kramar nu ska jag nog vila:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0