Torsdag

Idag vankas föreläsning hela dagen. Kul samtidigt som jag känner mig sliten Helt slut . Förhoppningsvis rättar det till sig , svårt när kroppen bestämmer sig för 4timnars sömn per natt. Jag brukar sova minst 9 och upp till 12 Tim/dygn. Så ni förstår vilken omställning. Tur det finns smink till att dölja det yttersta Mina dagar här är grymma och bra! Jag ångrar inte en sekund att jag gjorde detta Alla resor och alla pengar är definitivt värt vad jAg fått med mig och lärt mig. Dagarna har gått fort och imorn reser jag från kallax flygplats 19.30 och är på Arlanda 20.50 Det blir en lång dag, har flirtat och kanske blir jag hämtad från flygplatsen;) Nu är siktet inställt på Älvsbyn:) brukar ta 40 min ca och det är min egna osociala tid Jag och min iphone:) i love

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0