Sommar

Ja allt gick ganska fort helt plötsligt när vi fick en ny familjemedlem:) Theo är redan 10 veckor och han har minst sagt haft ett full späckat schema redan från födsel:) När han var 5 veckor fick han flyga för första gången med mig till min skola i älvsbyn/Norrbotten:) Där fick han vara med på min tenta och ett par föreläsningar :) veckan efter provade vi med tåg till Falkenberg 4 timmar och han var supersnäll:) när han var 8 veckor åkte vi på lite semester till sköna Dalarna med bil i 4 dagar och lika bra gick det:) Med andra ord full rulle:) theo har nu bli it mer o mer en lite större kille och man börjar o lära sig hur han vill ha det Jag har märkt att han är en viljestark och envis liten individ som gärna skrattar men blir fullkomligt förbannad när han i te når leksakerna i sin babysitter:) han jollrar lite grann med pappa nu och försöker verkligen visa vem han är. När han ler ser man hans små hål i kinderna, skrattgroparma.. JAg smälter han är helt underbar vårt lilla liv. Förutom hans knasiga mage tror jag det ör en välmående och harmonisk kille. Vi har vart ett par vändor via läkaren sedan han föddes, först var det gulsoten som höll i sig i ngr veckor och då fick han tom sola solarium 24 h . Sen var det ko trolleri till akkademiska ibland både morgon och kväll . Sen är det lilla magen som inte vill hamna i fas.. Spyr gör han åt alla håll p kanter som finns men bajjar är det värre med. Fick medicin till magen och vi började se en vändning. Då ville läkaren helt plötSligt byta välling för de tror han är komjölksallergisk och få satte det helt stop i magen så nu är vi inne på 6:e bajerska dagen. Vi tog ett eget intiativ o bytte tebax till gamla välling o väntar nu på resultat. Mitt i allt blev jag med sjuk, kraftig huvudvärk och en förkylning som hette duga. 6 mediciner och 1000:- senare mår jag väl helt ok. Dagarna rullar på lite väl fort känns det som. Hoppas theo snart mår bra i lilla magen, ty ker ju synd om det lilla livet. G är ledig idag och hemma och det är skönt med lite andra händer hemma:) Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0