Godmorgon

En ganska omotiverad trött och hängig marie sitter och ska försöka få något gjort vid datan idag.
har ringt opel och kollat om vi kan koppla ur airbagen i vår nya bil, men nej det gör man inte pga säkerheten och det e säkrare att ha bebis där bak. Ringt skroten och kollat vad det kostar och hämta vår lilla poe the hoe som står på infarten och tar plats, så ja lite fick jag gjort.
Nu ska jag kika igenom mitt ex-arbete och börja skriva lite, dte e inte lätt för egenteligen vill jag vara på förlossningen just nu....imorn är jag beräknad och imorn hoppas jag åka in om jag är lika exact som med adde så att säga, han var beräknad till den 19 jun men kom den 20 juni 03.51 så inte så mycket felräknat inte sant :)
Annars hur mår jag , jo fet o go är jag, rultar runt som en pingvin gör jag med ganska mycket humörsvängningarna och känslor som hoppar runt i mitt LILLA huvud just nu. Jag har ingen kontroll just nu och det skrämmer mig. Är ju så nyfiken på vem som bor där inne hos mig och hur dte lilla livet kommer se ut. Imorogn ska vi till barnmorskan igen pga många anledningar, jag är nog nervös..inte så lite heller...

Nu måste jag pilla i mitt arbete inann jag tappar dne yttersta lilla motovationen jag har :)

Puss o kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0