Oj oj oj

veckorna går fort.
Alla mina tankar är i en enda röra nu.
Snart ska jag in, hur ska det gå, kommer dte göra ont..kommer jag märka det, kommer jag skrika??????
Jo jag fattar att jag kommer märka det och bla bla bla..men dte känns så overkligt..har väntat så många år på detta..och nu är jag rädd..jag e fanimej livrädd!!!
Mest rädd är jag nog för att jag är 12 år äldre än med adrian...man e ju inte så smidig längre..ha ha:)
Idag gick jag o adde upp 06.20 för då åkte första halvan av vår familj...sen tänkte jag att nu jävlar ska jag plugga...och var tror ni mitt block ligger då..jo i bilen..var e bilen..jo i storvreta hahah jag dör,,,jag ska inte plugga..jo men lite har jag gjort i alla fall...umgås med adde kan man ju alltid göra, han e  hemma 4 dagen i rad för sin förkylning...så vi ska baka sen..
men nu tror jag att jag hoppar i säng en stund,,,blev väldans trött,,,hihi
Tjock e jag för er som undrar...sprängs när som....he he 18 dagar kvar så vi får se :)

Pöss o kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0