Torsdag

Nu e väntan lååååååååååång....
Pratat med Stefan, födelsedags barnet:) Saknar han och saknar mina vänner där borta i lilla falkenberg:)
Ja tankarna blir alltid många när man pratat med de där hemma, inte för att jag skule vilja flytta tebax men för att jag hade så många goda vänner runt mig som jag kanskke aldrig sa att jag uppskattade så mycket som jag gjorde och gör.
Man känner sig ju dock lite bortglömd här borta, men jag hoppas verkligen snart ngn vill komma o hälsa på mig o min lilla familj :)
Om en stund kommer Philip O Julia med sina två barn, det ska bli kul o se de nya tillskottet Caroline, hon föddes i october så hon e säkert stor nu. Jag älskar verkligen bebisar så det e ju tur jag får en egen snart :)

Saknar er alla som ni vet ..mår bra men är en riktgt trött Mary just nu :)

5 Dagar kvar

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0