Längesedan

Har helt glömt av att skriva här:)
Den senaste perioden i mitt liv har fyllts av ett gudabarn och hans utveckling. Thedor är numera 6 månader och utvecklingen springer framåt. Jag och theo  var nyligen på semester på västkusten och besökte mina föräldrar och andra nära och kära. 10 dagár var vi där och det var nog lite för mycket om man ser det ifrån theos synvinkel.
Som vanligt mycket trevligt och hela tiden något att göra, inte precis som hemma där man slappnar av på ett helt annat sätt.
Det var jätte skönt att komma hem till barn och man, det riktigt pirrade i min kropp när jag steg av stockholmståget mot uppsala. Letade febrilt efter älsklingarna och tillslut fick jag ögonkontakt...magiskt.
Skönt att sakna och att vara saknad.
Sen vi kom hem har nätterna mer el mindre vart jobbiga med theo. Han vaknar stup i kvarten och bara galltjuter, det e jättejobbigt för jag vet inte vad han vill. inatt somnade han runt 04 efter timmar av bärande matande och bara finnas. Jag var verkligen trött när jag änteligen fick han att somna i barnvagnen.Sen sov han till 9.30. innan när jag matade han så såg jag ett litet sår i munnen på den understa raden där tänder snart ska komma, undra om det är en tand som snart ska titta ut där och att nätterna har med det att göra?
 
puss o kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0