Jul i halland

Som vanligt mycket:) mamma med skadad arm och ändå full fart :) Vår mamma är cool :) måste vara den coolaste ! Brorsan e oxå cool fast han tänker för mycket, undra om det är julen som gör det eller det alltid är så Det är nog alltid så , han är besviken på mänsklighetens nonchalans till medvetendet Förstår han precis i det mesta han tänker Syster kan man knappt säga ett ljud förena hon blir upprörd , eller är det jag som låter irriterad Andra syster med mest bekymmer är oxå den lättaste själen i rummet Hur blir det så? En eloge till dig Andra syskon bara passerar förbi , De flesta eller alla är mig varmt om hjärtat även om jag ibland inte talar Samma språk, firade jul med de bästa . Ok julmat är viktigt för de flesta och så även för mej Men viktigast är nog ni , ni som gjorde min hemkomst till en varm och mysig tillvaro Min mor o far för deras engagemang kring oss barn, mat paket gran samvaro. Nu åker jag och min Adrian hem, mitt nya andra hem, Uppsala där min älskade finns och även där min framtid finns Skönt när jag i mitt hjärta vet var jag tillhör! Tack för denna jul och hoppas vi snart ses igen

Kommentarer
Postat av: Milis

Hej gumman! Vad fint du skrivit här om oss! Du och Adrian är mycket saknad här, men du lever lyckligt nu och det är det viktigaste! Hoppas på att kunna komma upp till er i vår eller sommar! Många varma kramarfrån syster "skalletant"...L

2011-01-19 @ 16:36:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0