Lycka

Ja lycka är precis vad som känns i mig just nu min lilla bebis där inne sparkar och det känns så mycket mer verkligt nu när jojje fått känna och få ta del av det jag känner varje dag :) ikväll fick även Adrian och Leon känna att det finns någon där inne som krånglar runt...nu är det nog mer förståeligt för de flesta:) bara Alva kvar som ska få känna :) helt underbart Gud va jag e lycklig:) jag har producerat ytterligare ett Liv till denna jord.... Ja:) Idag har jag jobbat , och ko det har blivit en del sista tiden men nu har jag faktiskt inga mer jobbtider:) nu fokusera på plugget o så öite julstök:) Nu snart dags o vila borde ta det lugnare än vad jag gör... Hade tre blodtrycksfall idag, Pözzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos, snart fyller världens finaste år

Gratis Gratis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-03 @ 16:27:02
Postat av: Anonym

Menade Grattis Grattis haha Puss

2010-12-03 @ 16:28:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0