Puss

Idag blev jag firad:) en hel dag för tidigt:) Mysigt med frukost på sängen och sen paketöppning:) Av Alva fick jag en värmeljushållare :) av Adrian ett halsband med ett stort hjärta :) av Leon ett ljus i guld:) Av jojje fick jag ett underbart armband med fyra berlocker:) en ängel för bebisen i magen En stjärna för att jag är en , ett hjärta för att j älskar mig, och en nycke som går till hans hjärta:) Hur fint var inte det?? Sen mös vi o käkade god frukost och chokladtårta:) Vi bakade även knäck som Adde skulle ha med till marknad:) Sen var vi på marknad och sen handlade vi tacos:) Imorn ska jag unna mig en hudcårdsbehandling i stan :) Nu mysa och bara slappa p njuta :) Världens finaste familj har jag :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0