I'll be ur commander

Idag är en fundersam dag....som faktiskt de senaste dagarna inget speciellt men många tankar, mest längtar jag hem. Funderinga på hur man uppfostrar barn utan att vara deras kamrater jag tror inte jag vet? Vad jag ska göra när jag pluggat klart nästa sommar? Aa i vissa lägen e jag nog en Uggla och i andra en noshörning:) Vill tattuera mig och även klippa mig.... Mycket jag vill just nu he he:) Idag har jag mest sprungit runt med lurarna i öronen och vart i min egna värld:) J undrar om det är något men det e ju inte det, bara mina egna tankar som behöver storstädas och arkiveras lite Ringde Stefan innan, gjorde inte min längtan mindre men jag fick skratta en stund och prata på min dialekt hihi:) Ikväll ska det grillas och se på vm, vem tar hem bronset:) Har planterat med....jord med gödsel ha ha det luktar bajs överallt nu, läge o ta en dusch va:) nu lite mer kaffe o mer grekisk musik och ytterligare tankar hem till mina nära o kära saknar er verkligen. Kramis

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0