Söndag

Jupp då var denna helgen slut.
Fredag var alla trötta på vår fredagsmys..de små somnade 19.45 och den större 21.30 ...men hallå...
snälla var vakna!!, men dte var omöjligt o få de att hålla ögonen öppna...

(man måste ju tänka strategiskt inför den kommande sovmorgonen på lördagen då..hihi
Ok lördag kväll då....hm Alva somnade i mitt knä runt 20.00..effekten av att man pillar henne på ryggen.

Leon praktiskt taget bad om att få gå o lägga sig redan 20.30 ...försökte hålla kvar han en stund till,snälla pappa får jag gå o lägga mig?????
men 20.45 fick vi ge med oss....Adrian somnade igemte mig i soffan redan vid 22 IGEN....
helt otroligt, och ja jag vet..kanske inte borde berätta detta med risk för att kallas panchis men ok...23.00 slocknade mina ögon och strax efter mig Jojje :)
Snacka om familjen trött. Men desto tidigare idag när jag gick upp 7.30 med tre trötta barn, frukost och sen har vi i stort sett bara pysslat och ritat eller byggt med lego.
Vi hann med en liten sväng till gränby centrum för att handla vinterkängor till lilltösen, gummiband till att göra halsband med, vilket var i stort sett omöjligt att hitta..
Nu leker grabbarna med lego och ps3 och lilltösen trär pärlor i köket...vilket resulterar i en massa små pärlor på golvet som man kan räkna ihjäl sig på..tur det finns en dammsugare här :)
Själv ska jag spöa min älskling i kortspel igen, han tror jag fuskar hela tiden..men faktiskt...det gör jag inte...lååååååååvar :) Vänd-tia is the shit :)
Ha en bra söndag nu vännerna

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0