Händelserik dag

Nu e jag trött, idag tog mycket energi och igår med.
Igår fick vi se vår bebis för första gången v 12 + 6 så här händer det grejer om ingen redan fattat det med tanke på rökstopp och kaffe stopp:)
Jag mår skitbra anyway och idag fick adrian veta att han ska bli storebror,
han tog det jättebra :) Idag åkte jag ade och jojje till hufvudstaden för att handla lite och hälsa på Julia och Philip,
det var jättekul.

Man blir helt slut av affärer att jag tom glömde handla ngt till mig själv,
ahha det måste vara once in a lifetime som skulis glömmer det :)
Aja men killarna e nöjda, dåe jag nöjd !
jojje e hos sin bror och jag skulel misstänka att de spelar NHL arcade,
adde är i boden och spelar sitt nya pc spel spore och jag då storstädat precis,

o nu bloggish ahhahaha snacka om tråkig men jag orkar inte mer
hahah så strax hämta in grabben o sen dega i soffan .

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mellanie

ETT JÄTTE stort Grattis till dig såå otroligt kul :)

kram mellanie

2010-09-18 @ 22:43:36
Postat av: lamah

Grattis gumman..gud va kul..fler bäbisar d gillar vi hehe..puss på magen!

2010-09-18 @ 22:59:11
Postat av: Ausgeflippt

Åhh vad roligt :-) Jag är så glad för din skull!



Kram på sig

2010-09-18 @ 23:16:35
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/
Postat av: Mango

Grattis vännen... va roligt att höra :D

2010-09-18 @ 23:58:03
Postat av: Mango

Grattis vännen... va roligt att höra :D

2010-09-19 @ 00:05:12
Postat av: pia

grattis till er båda! o all lycka på vägen <3

2010-09-19 @ 11:06:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0