Måndag morgon

Nu behagar skulis att gå upp, helt ärligt talat e jag helt slut idag, har skit ont i ryggen, så det lutar åt att byta säng.
Helgen var bra, mysig som tusan.
Söndagen spenderade vi
med att åka te city , handla trasig mp3 till adde, hyra film (skitbra)med robert de niro...typiskt mig att glömma titel. Käkaade lunch på en itialiensk resturang, för att sedan avsluta med att rösta på storgården.
Sen slängd vi oss i soffan ,
möz kollade på film.
Vid 16 fick vi sällskap av Hamze och Kari och de stannade på middag,
pasta och ostsås med kassler och bacon.
Sen var kl. 20 och en ny sittning i soffan, denna gången med lill skulis :)
Sen var det väldigt suddigt i sängen där när det var valvaka....
så vid 4 inatt imorse fick jag svar av jojje vilka som vann.....suck inte igen...4 år till med han,
i dont like....Nu e det snart dags för hem till gården och då blir dte znark säkert för jag e ganska trött idag :)

Tack alla för gratulationerna :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0