Oj torsdag redan

o jag e inte ens klar med min uppgift till gruppen, jag e helt slö, tänker inte så mycket just nu på annat en bebisen i magen. Vt inte vaarför, det enda jag gör är att organiserar hemma så allt är i ordning, känne rmig lite stressad över oredan som blev när vi fixade badrummet, måste slänga massa och sen uffa massakläder för att få mer plats, ja jag boar antar jag. När jag väl sätte rmig och är motiverad till att skriva in min uppgift och skicka in den så händer ngt annat....blä..

Jenny ringde innan, hon e gudmor till adde, en utav mina bästaste vänner. Skönt o prata med henne, hon är den mest lättsammaste jag vet. Hon berättade om våran vän,
som inte alltid har dte så lätt, varken emd sig själv eller med sina killar, och ärligt talat har man vart orolig att någon skall ringa och säga att hon lyckats, lyckats skära upp handlederna. tragiskt,
men i vilket fall så mådde hon bättre och dte önskar jag av hela mitt hjärta, jag gav henne en ängel i vintras som skulle vaka över henne när inte jag kunde, hoppas de är ängelns förtjänst.
Men sånt e livet och dte är jobbigt att behöva förlora närstående. jag ska åka hem v 44 och vara hemma några dagar och hoppas dte känns bra. Kramas med alla och se alla glada, det är min önskan, sen kommer inte jag ha tid, mycket plugg och praktik och sen mitt i allt en utbyggnad och en bebis och tre barn till.....älskar ju full rulle...så har någon lite spare time så bara kom, hi hi:)

Ha een underbar dag , nu kommer strax mitt lilla hjärta hem, då är det te och macka med han:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0