svejs

Idag är det onsdag.
Idag var jag o Jojje på inskrivning, där fick jag göra blodprover och lite annat, alla värden var toppen:)
Sen åkte jag hem till en sjuk son, men glad. Jag tror han änteligen har kommit över sitt humör, han e så go, underbar och snäll. Veckan har vart bra, alla våra barn har varit supersnälla och mysiga, märks att alla trivs här med oss. Byggnadskontoret ringde innan, vi har sökt bygglov,huset e för litet för alla oss, och tänk sen när det kommer fler, vad gör man då. Anyway ville de diskutera hur vi hade planerat bygganden, ja jag fattar ju nad så det får han ta beslut om.
Nu e jag hemma, myst med adde, bakar tosca kaka, ska göra grönsaktsoppa ikväll, allt flyter på.
Om circus 45 min är huset fullt,  underbart :)

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan allt bra med dig idag? :)

2010-09-08 @ 16:01:45
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer ikväll då? :P

2010-09-08 @ 16:01:55
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0