Torsdag

Idag tänker jag skita i att gå på föräldramöte, oansvarigt va, men jag pallar inte, huset e upp och ner vänt jag har tusen skolsaker jag har 6 maskiner tvätt och ett hem som borde städas.
Så ja jag pallar inte, för vi ska ta tag i smådetaljerna i badrummet i em, det måste ske, så man kan duscha normalt.
Nu ska jag ringa kommunen tänker jag och kolla om jag kan få hänga på en biståndshandläggare o se lite hur den organisationen funkar, hur tänket är. Det kan bli spännande. Sen ringa mentor och kolla när jag får komma och börja och sen se om vi kan starta skoluppgift 2 idag som är en gruppuppgift, kul.
Nu sätter jag igång, jag e såå laddad,
Har berättat min hemlis för mamma :)

Puzzz

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0