30/3 2011

Då föddes Theodor Theodor var beräknad till den 29/3 tisdag . Efter desperate houswifes där på tisdag kväll kändes det ganska hopplöst. Det kommer nog ingen baby alls. Jag sa till Georgos runt 22 att det känns lite knas, det är nog inte långt kvar. Jo känslorna gick som en berg och dal bana verkligen. Runt 23 började CSI och jag kynde i te riktigt koncentrera mig. Kikade på Georgos och hans ögon var väldigt tunga. Jag vill med vara trött , hatar när han somnar före mig!!!! I tredje pausen kluckade det till där nere. Knasig känsla minns jag att jag tänkte. 4 min senare hade jag helt plötsligt vatten rinnandes längs benen, jag ställde mig upp ganska fort tog tag o g .... Vattnet gick!!! Ok det är dax:) Jag stog kvar på min röda lilla matta oxe te sängen och bara sipprade Efter ett tag ringde vi in och de tyckte jag skulle öäggs mig o vila ett tag Vila???? Ha ha om Having à baby :) Vid 02 tog vi ett eget intiativ och åkte till akademiska Tur det 03 var jag öppen 5 cm :€ Denna gången provade jag lustgasen, fan säger jag bara aldrig mer. G satt ide te mig hela tiden och höll mig i handen och pustade mig och försökte få mig att dricka Han var en klippa och jag fattar inte hur jag hade gjort detta utan han. Allt gick ganska fort nu bör man tänker i efterhand. 05.44 kom en grabb på 4340 g och 54 cm lång Så det va ingen liten bebis:) Allt fick bra och en frisk pojk som var en ani g blå pga navelsträngen och sen lite gulsot:) Jag är så lycklig .......

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0