God förmiddag

Adde väckte mig runt 08.45, svårt och vakna, jag e ju så trött. Ont har jag med överallt när jag vaknar....blä!
Vi gick upp, käkade lite, fixade lite, han gjorde sina dagliga sysslor, diskmaskin-post-sopor, då får han lite x-tra i veckopeng. Skitungen har faktiskt sparat och fått massa pengar i julklapp och har beställt en sony ericsson x-peria, fine with me, det var ju han själv som betalade. Tänkte han kunde sparat lite utav pengarna för att köpa nya innebandyskor, eftersom han har slarvat bort en...ja en ..hur fan gör man det???
Nu sitter jag vid min värdelösa data som bara funkar när den själv har lust, skitjobbigt...den stänger av sig och lever ett helt eget liv. Men nu försöker jag .
Nu ska jag plugga har en del arbeten som måste in..känner mig så seg bara och när inte datan funkar så kan jag inte koncentrera mig alls, och så gick min älskade skrivare sönder....har jag otur eller vad. Får jag dubbelt av csn denna månad blir det defenitivt en skrivare av det billigare priset.

Nu ska jag läsa och se om jag kan påbörja mitt ex-arbete.....inför det känenr jag mig..stressad..glad..ledsen....ja en blandning av allt möjligt, kul så klart oxå men lite rädd e jag allt, det e lika bra att börja för bebisen kommer ju mitt i allt och det jag kan få överstökat ska bort:)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0