Söndag

Änteligen har min bror börjar blogga, det är stort. Jag älskar o läsa hans rader:) Nog om det... Läste hans dagliga inlägg om hur man borde uppskatta livet Jag gör det... Inte alltid men mestadels. Jag är 34 år , har en frisk grabb , har en underbar graviditet, Utbildar mig, är omtyckt på jobbet och av vänner, Har en underbar pojkvän, underbara bonusbarn, ja jag kan inte klaga:) Bor i ett litet rött hus med underbara miljöer:) nää det kan nog inte Bli bättre:) jag är nöjd och lycklig och vet att gapar man efter mer så slutar det med att man inte har något alls:) Ha en skön söndag :)

Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Skönt att du har det så bra ordnat omkring dig. Det glädjer mig att höra :-)



Är det Jonas som har börjat att blogga?



Kramar

2011-01-10 @ 02:03:03
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/
Postat av: Dan Banan

Naj, det är jag som börjat blogga ;)

2011-01-10 @ 06:45:25
URL: http://raljerande.blogg.se/
Postat av: Mary

Ja nu är det ordnat och tryggt även om det tog några år

Av misslyckande depressioner och

Ångest att inse, men nu är jag mary,många kramar till Er som läser här :)

2011-01-10 @ 15:02:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0