Tjenis

Igår orkade jag faktiskt att pallra mig ut genom dörren, gå till bussen, ta bussen och sedan gå på möte med min chef, tänka sig va :) Mötet gick väldigt bra eftersom hon vill att jag ska handleda nattpersonalen i bemötande, vilket är en superbra ide. Inte för att JAG kan men kommer på vägens gång att lära mig.

Annars har jag bäddat rent i 5 sängar, dammsugat, pluggat och faktiskt gjort ett prov i demens och fick 19/20 ville ju ha 20 haha men diplom fick jag :) Nu tänkte jag förflytta min kära kropp till sängen och se om bebisen behagar att röra på sig idag. Gick in i v 18 så det händer grejer all the time:)
Tjing u find me in the bed

Kommentarer
Postat av: majsan

hejsan

hoppas att du mår bra.. grattis till den lille..



kram magdalena

2010-10-29 @ 01:11:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0