v 28

Alltså 12 veckor kvar och min graviditet är supernice. Jag mår hur bra som helst, en aning halsbränna
sådär på kvällningen men det funkar. Humöret är ganska bra, eller så har han lärt sig att handskas med det :)
Vi har nu insett att det lilla livet som bor i min mage kommer vara ett nattbarn. Det är full action från 20 tiden och inte slut förens runt 01, så klart har hon där inne oxå sovande intervaller.
G frågade mig varför jag alltid ligger åt väggen och sover, försöker jag ligga åt hans håll så blir det liv i luckan. Då flyttar hon sig, sparkar och visar väldigt tydligt att hon inte vill ligga åt det hållet. Konstigt att jag redan nu behöver anpassa mig efter hennes önskemål, alltså en envis till där inne :) Just my luck hi hi

Det är bara två veckor kvar till jag ska göra min näst sista runda till skolan i älvsbyn, känns både bra och jobbigt.
Jag käner mgi dock en aning omotiverad nu till att slutföra mina studier. Jag ahr lite tappat orken. Men ikväll kommer Jojje hjälpa mig med det jag tycker är jobbigast och det är vårt ex-arbete, antagligen släpper allt som vanligt när man sätter sig och börjar bita i problemen.

Adrian är hemma med mig idag och resten av veckan, han hade långt lov han. Det e svårt o hitta på något med han för han ahr ont i handen. Förra veckan lekte alla barnen tafatt och då råkade han slänga in hela handen i dörrkarmen, den blev svullen blå och en aning felställd. Sjukhuset ville dock inte att vi skulle komma in med den utan bad mig linda den i en tivlling lindning, sagt och gjort, svullnaden är nere och handen har bytt färg, verkar vara på gränsen nu om jag ska åk in med han eller inte, han själv vill avvakta och jagg...ne jag vet inte, det ser ju  bra ut..men å andra sidna kan jag inte se inne i handen så vi avvaktar till imorn och hoppas attd te inte är en spricka som jag  misstänker.


Ha en bra dag , stefan speciellt och hanna för jag vet att ni två läser min blogg hi hi :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Blir det en tjej, det lilla livet? Kram

2011-01-04 @ 13:17:52
Postat av: Mary

Det känns så :) Det hade behövts för här är det tre killar och två tjejer så jag o alva hade behövt en liten tjej till:)

2011-01-04 @ 13:21:29
Postat av: Joel Lindblad

Jaa jag kan faktiskt tänka mej att det är så irl. tyvärr.

2011-01-05 @ 19:07:22
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0