Lördag dag/kväll

Imorse (11) kom  mamma o hämtade mig hos Linnea. Sen åkte vi hem o käkade massa god mat.
Sen åkte vi till syrran som ligger på varbergs sjukhus, opererat in plattor med skruvar i höften. 
Ja du , livet e bra knas ibland.
Nu sitter jag o tjatar med Linnea, hon dne jäveln drar te egyptien imorn, fyfan vad det hade suttit gööööttt!!
Så nu e dte lite pill o fix o sen kommer Gulla o kör oss på fest hemma hos Anna, ska bli kul.
Ska vara nykter ikväll hade jag tänkt, inte ofta jag går på fest nykter men dte känns som en bra ide att inte dricka mer. Inte för att jag har några problem med alkohol men jag e så trött på att aldrig minnas de roliga festerna. Dessutom får jag en huvudvärk som heter duga så nej dte e inte värt det.

Nu ska jag tjöta vidare , ha en god kväll :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0