Måndag

Måste vara den segaste dagen av alla. Jag gick upp 11 för o fortsätta min sömn framför teven, mycket skönt.
Helgen gick i rusande fart, men det var himla kul.

carro blev jätte överraskad när jag lallade in vid 21 tiden, hon fick tårar i ögonen. Kvällen var bra, alla skrattade och var glada, sådär som det brukade vara när jag bodde i Fbg. Saknar och inte saknar.

Det var tom kul ute på Harrys, lite mycket bråk , men det gick ändå. Min kompis Ahmed gjorde ngt dumt på dansgolvet tydligen så två vakter höll han och tryckte han mot väggen. Jag stog igemte och kunde inte göra ett smack. Då stog en annan kille oxå o tittade på och kommenterade ganska högt att utlännigar är ett jävla pack och de ska bara ut de jävlarna, våldtar och är kriminella. Han lyfte ögonen och sa till mig med en lugn stämma...du bruden, ska du med o ta en öl? För det första dricker jag inte alkohol och för det andra är jag oxå en sån där blatte !!!Ehh ne jag skulle inte tro det, ta bort händerna från mitt ansikte sa jag innan det helt klickar för mej. Du har väl för fan inte någon jävla rätt och stå och uttala dig så? Dessutom är jag grek så bara pys. Han gick därifrån men han höll koll på mej resten av tiden som var kvar. Läskig liten kille men inte mer en en skithög lång, så jag hade sänkt han lätt :)
I sammanfattat så var dte helöa ganska kul,träffade många man saknat.
Skönt oc komma hem till världens gosigaste sen på kvällen :) Längtat som bara den ju :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0