Söndag

Ingen tid till att blogga als.
Grillat, eldat,räfsat och bara vart allmänt duktiga. Lagt golv i adrians nya rum, i boden, skitbra,sen får han sitt space mitt hjärta med sina leksaker och sin data :) Nu kom 2 trollungar hem , den lilla hoppade diretk upp i mitt knä, mysigt.
Adde o Mikael har sovit över inatt och de har hjälpt till att röja utav bara fn. Skönt.
En mindre kul händelse är att alla flyg är inställda så min resa till Luleå imorn kommer antagligen inte att bli av, skittrist, det e ju så långt imellan innan man träffar sina klasskamrater så aja.
Linnea o Elias sitter antagligen fast i egypten,tror de skulle resa idag,men de får lite xtra semester, kanske inte kul när man ska hem o jobba direkt. Ush hoppas det löser sig för alla, jag kan ju åtminstonde vara hemma och slipper vara strandsatt någonstans med obekväm sov o matplats..tack o lov för det.

Nu spagetthi o kköttfärsås, ingen annan ide idag på mat, är det inte svårt att komma på 7 dagars mat .....jag är idelös!!

Puss o kram , nu ska jag elda löv o sen ta en skön dusch.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0